Najem tiskalnika

Najem multifunkcijskih naprav

Tisk, skeniranje in arhiviranje dokumentov je sestavni del delovnih procesov v vsakem podjetju. Zaradi tega je ključnega pomena, da so orodja za izvajanje teh procesov kakovostna in vas pri vašem delu ne omejujejo.

Multifunkcijske naprave so najbolj vsestranska in cenovno ugodna rešitev za delo z dokumenti, saj vam nudijo vse omenjene funkcije v eni napravi. Zaradi tega je ključnega pomena, da je ta naprava sodobna, hitra in zanesljiva.

Vse naprave, ki jih nudimo so namenjene poslovni uporabi in vam nudijo vodilno kakovost tiska in sodobne funkcije skeniranja.

Prednost najema

V primerjavi z nakupom naprave, ima najem naprave nekaj ključnih prednosti kot so:

  • Nimate začetnega stroška nakupa naprave,
  • dobava tonerjev in ostalega potrošnega materiala je naš strošek (razen papirja in sponk),
  • servisni posegi so naš strošek in vključujejo redne servise, rezervne dele, delo in potne stroške,
  • mesečni strošek najema je popolnoma predvidljiv, saj so cene najema naprave in izpisov določene v najemni pogodbi,
  • z najemom pridobite prednostni odziv servisa in tehnično podporo naših servisnih tehnikov.

Cena najema naprave

Vse naše ponudbe so pripravljene po meri na podlagi posameznega povpraševanja. Tako vam zagotovimo najbolj primerno napravo za vaše potrebe in cenovno konkurenčno ponudbo.

Za čim bolj hitro in natančno pripravo ponudbe potrebujemo naslednje podatke:

  • Podatke o vašem podjetju (ime podjetja ali DŠ),
  • Število uporabnikov naprave ali pričakovan obseg tiska na mesečnem nivoju (črno/belo in barvno),
  • Osnovne zahteve: velikost tiska (A3/A4), barvni/črno-beli tisk, število predalov za papir, podatke o trenutni napravi, …

Kontaktirajte nas kadarkoli v delovnem času in naša ekipa vam bo v največ 1 delovnem dnevu pripravila ustrezno ponudbo.

Najpogostejša vprašanja o najemu

Z oddajo naprav v najem imamo bogate izkušnje. Na trgu smo vse od leta 1980 in našo ekipo sestavljajo izključno s strani proizvajalcev certificirani servisni tehniki. Z bogatimi izkušnjami in znanjem naše ekipe, ste lahko prepričani da bodo vse najete naprave prvovrstnega kakovostnega razreda in vzdrževane s kakovostnimi rezervnimi deli, po navodilih proizvajalca naprav.

  1. Ko nas kontaktirate vam z zbranimi podatki pripravimo ponudbo za najem in osnutek najemne pogodbe. 
  2. Poslano pogodbo podpišemo tako mi kot vi in se dogovorimo glede dne montaže naprave.
  3. Napravo pripeljemo, zmontiramo, namestimo gonilnike in nastavimo skeniranje ter usposobimo vaš kader za delo.
  4. Ves bodoči potrošni material (razen sponk in tonerjev) vam dobavljamo mi in je naš strošek. Vsi redni servisni posegi, rezervni deli in potni stroški so prav tako naš strošek.
  5. Enkrat mesečno vam izdamo račun za najem naprave po v pogodbi določenih cenah.

Kratkoročno gledano (do 12 mesecev) je nakup naprave brez vzdrževanja ugodnejši, saj so nove naprave še v tovarniški garanciji in je večina izrednih servisnih posegov strošek proizvajalca. Vse naprave v naši ponudbi so zasnovane za uporabo v podjetjih in imajo minimalno življenjsko dobo 5 let (v praksi 7-8 let), kar pomeni da večino življenjske dobe preživijo izven proizvajalčeve garancije.

Vsaka naprava ima servisne dele, ki so podvrženi obrabi in staranju (bobni, razvijalne enote, ITB enote, grelci, pick-upi, tiskalne glave, …). Vsaj nekaj od teh enot bo v času življenjske dobe potrebno zamenjati. Obraba delov je seveda odvisna od veliko faktorjev kot je količina tiska, vrsta in kakovost uporabljenega papirja, število uporabnikov, itd. Vsi servisni posegi izven najema ali pogodbenega vzdrževanja bodo zahtevali odziv servisa in s tem strošek dela, potnih stroškov ter rezervnih delov. Z najemom naprave se vsem tem izrednim stroškom izognete in si zagotovite da bo vaša naprava vedno kakovostno vzdrževana, dobave potrošnega materiala bodo redne, mesečni strošek pa v celoti predvidljiv.

Dolgoročno gledano je tako najem naprave za podjetja ugodnejša izbira.

V praksi več kot 90 % prijavljenih napak odpravimo še isti ali naslednji delovni dan. Organizacija servisnih posegov pri nas poteka na podlagi nujnosti prijavljene napake. V praksi to pomeni, da resne napake, ki vplivajo na funkcionalnost naprave obravnavamo prioritetno in poskrbimo, da ta minimalno vpliva na vaše delo.